ҮНДСЭН ҮЙЛЧИЛГЭЭ
ГОО САЙХНЫ САЛБАРТ








САЛБАРЫН ОНЦЛОГ
Маркетингийн идэвхжүүлэлт тогтмол хийдэг тул сошиал медиа сувгаар, утсаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл лавлах хандалт их байдаг.
Цаг авсан үйлчлүүлэгчид рүүгээ эргэн холбогдож цаг сануулах, үйлчилгээний талаар сэтгэл ханамжийн судалгаа авах зэрэг гадагш чиглэсэн дуудлага хийх шаардлагатай.
Нэг үйлчлүүлсэн үйлчлүүлэгчдээ байнгын үйлчлүүлэгч болгох зорилготой.
Хэрэглэгчдийнхээ мэдээллийг бүртгэх, VIP эсвэл гишүүнчлэлтэй үйлчлүүлэгчдэдээ илүү анхаарч үйлчлэх шаардлагатай.
ДУУДЛАГА БҮР БОЛОМЖ, ОРЛОГО

Нэг брэнд дугаар
Маркетингийн олон сувгуудаар мэдээллээ цацахад нэг брэнд дугаараа ашиглах нь хэрэглэгчид төөрөгдөл үүсгэхгүй бөгөөд байршил харгалзахгүйгээр ашиглах боломжтой.

24 цагийн үйлчилгээ
Нэгэн зэрэг олон дуудлага хүлээн авах, 24 цагийн турш хэрэглэгчийн дуудлагыг алдалгүй хүлээн авч, мэдээллээ хүргэнэ.

Ухаалаг хуваарилалт
Борлуулалтын зөвлөхүүд өөрсдийн өмнө нь холбоо барьсан хэрэглэгчидтэйгээ шууд холбогдон гаднаас хандах хандалтаа ухаалгаар хуваарилан авна.

Тайлан статистик
Нийт дуудлагуудын дэлгэрэнгүй тоон статистик болон нийт ярианы хугацаа зэргийг харах боломжтойгоос гадна ярианы бичлэгийг нь хүссэн үедээ сонсож чадна.

Телемаркетинг
Танайхыг сонирхсон харилцагчдын бүлгийг сонгон шинэ мэдээлэл хямдрал, урамшууллын мэдээлэл тогтмол хүргэнэ.

Харилцагч удирдах
Танайхыг сонирхсон харилцагчдын бүлгийг сонгон шинэ мэдээлэл хямдрал, урамшууллын мэдээлэл тогтмол хүргэнэ.
БОРЛУУЛАЛТЫН ШИНЭ ХАНДЛАГУУД
Шинэ үеийн худалдан авагчид борлуулалтын уламжлалт арга барилаас илүүтэй зан төлвийг нь илүү мэддэг байгууллагуудыг сонгох хандлагатай болсон.
- Хэрэглэгч бүртгэлийн систем ашигласнаар үйлчлүүлэгчтэй харилцсан түүх бүрийг
бүртгэж, үйлчлүүлэгчийн шаардлагатай мэдээллүүдийг бүртгэн авснаар чанартай дата бүрдэх болно. - Boostly үйлчилгээг ашиглан сошиал медиа сувгуудаар танайх руу залгаж мэдээлэл авч байсан шинэ болон байнгын үйлчлүүлэгчдийг сонгож сурталчилгаагаа харуулах боломжтой.
- MessagePro үйлчилгээтэй хослон ажилласнаар автоматаар цаг сануулах урамшуулал, гишүүнчлэлтэй холбоотой масс мессежүүд явуулна.

ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МОДУЛИУД
ДУРЫН ТӨХӨӨРӨМЖИД ДУУДЛАГА ШИЛЖҮҮЛЭХ
Суурин утасны дуудлага байршил харгалзахгүйгээр компьютер, гар утас, утасны аппарат зэрэг дурын төхөөрөмжид шилжүүлэх.
ТЕЛЕМАРКЕТИНГ
Масс дуудлага ашиглан олон зуун дугаар руу нэгэн зэрэг сүүлийн үеийн хямдрал урамшууллын мэдээлэл, мэндчилгээ цаг сануулгыг хүргэх.
БАЙГУУЛЛАГЫН ДОТООД СИСТЕМТЭЙ ХОЛБОХ
Байгууллагын дотоод програм хангамжтай холбогдож мэдээллийг дуут форматад хувирган автоматаар мэдээлэх, хянах

Дуудлагын түүхэд анализ хийх
Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн нөлөөлөл тооцох, оргил ачааллын цаг тодоройлох стратеги боловсруулах, судалгааны зардлыг хэмнэх.
АВТОМАТ ХАРИУЛАГЧ
Ресепшн, ажилтнуудын харилцаа холбоог автоматжуулах, ажилтнаас хараат бус, стандартчилагдсан, ухаалаг аудио мэдээллийг хэрэглэгчдэд хүргэх.
ОПЕРАТОРЫН БҮТЭЭМЖ ХЯНАХ
Үйлчилгээний стандартыг мөрдүүлэх, ажилтнуудын бүтээмжийг хянах, идэвхжүүлэлтийн нөлөөллийг магадлах, худалдааны албаны менежментийг тестлэх.