Skip links

ГОО САЙХНЫ САЛБАРТ

 

САЛБАРЫН ОНЦЛОГ

Маркетингийн идэвхжүүлэлт тогтмол хийдэг тул сошиал медиа сувгаар, утсаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл лавлах хандалт их байдаг.

Цаг авсан үйлчлүүлэгчид рүүгээ эргэн холбогдож цаг сануулах, үйлчилгээний талаар сэтгэл ханамжийн судалгаа авах зэрэг гадагш чиглэсэн дуудлага хийх шаардлагатай.

Нэг үйлчлүүлсэн үйлчлүүлэгчдээ байнгын үйлчлүүлэгч болгох зорилготой.

Хэрэглэгчдийнхээ мэдээллийг бүртгэх, VIP эсвэл гишүүнчлэлтэй үйлчлүүлэгчдэдээ илүү анхаарч үйлчлэх шаардлагатай.

 

ДУУДЛАГА БҮР БОЛОМЖ, ОРЛОГО

dotuur_dugaar
Нэг брэнд дугаар

Маркетингийн олон сувгуудаар мэдээллээ цацахад нэг брэнд дугаараа ашиглах нь хэрэглэгчид төөрөгдөл үүсгэхгүй бөгөөд байршил харгалзахгүйгээр ашиглах боломжтой. 

technical_demjleg_24_7
24 цагийн үйлчилгээ

Нэгэн зэрэг олон дуудлага хүлээн авах, 24 цагийн турш хэрэглэгчийн дуудлагыг алдалгүй хүлээн авч, мэдээллээ хүргэнэ. 

dugaar_huwaarilah
Ухаалаг хуваарилалт

Борлуулалтын зөвлөхүүд өөрсдийн өмнө нь холбоо барьсан хэрэглэгчидтэйгээ шууд холбогдон гаднаас хандах хандалтаа ухаалгаар хуваарилан авна. 

fax_ilgeeh_huleen_awah
Тайлан статистик

Нийт дуудлагуудын дэлгэрэнгүй тоон статистик болон нийт ярианы хугацаа зэргийг харах боломжтойгоос гадна ярианы бичлэгийг нь хүссэн үедээ сонсож чадна. 

duudlagin_tailan
Телемаркетинг

Танайхыг сонирхсон  харилцагчдын бүлгийг сонгон шинэ мэдээлэл хямдрал, урамшууллын мэдээлэл тогтмол хүргэнэ. 

admin_sambar
Харилцагч удирдах

Танайхыг сонирхсон  харилцагчдын бүлгийг сонгон шинэ мэдээлэл хямдрал, урамшууллын мэдээлэл тогтмол хүргэнэ. 

БОРЛУУЛАЛТЫН  ШИНЭ ХАНДЛАГУУД

Шинэ үеийн худалдан авагчид борлуулалтын уламжлалт арга барилаас илүүтэй зан төлвийг нь илүү мэддэг байгууллагуудыг сонгох хандлагатай болсон. 

  • Хэрэглэгч бүртгэлийн систем ашигласнаар үйлчлүүлэгчтэй харилцсан түүх бүрийг
    бүртгэж, үйлчлүүлэгчийн шаардлагатай мэдээллүүдийг бүртгэн авснаар чанартай дата бүрдэх болно.
  • Boostly үйлчилгээг ашиглан сошиал медиа сувгуудаар танайх руу залгаж мэдээлэл авч байсан шинэ болон байнгын үйлчлүүлэгчдийг сонгож сурталчилгаагаа харуулах боломжтой.
  • MessagePro үйлчилгээтэй хослон ажилласнаар автоматаар цаг сануулах урамшуулал, гишүүнчлэлтэй холбоотой масс мессежүүд явуулна.

ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МОДУЛИУД

ДУРЫН ТӨХӨӨРӨМЖИД ДУУДЛАГА ШИЛЖҮҮЛЭХ

Суурин утасны дуудлага байршил харгалзахгүйгээр компьютер, гар утас, утасны аппарат зэрэг дурын төхөөрөмжид шилжүүлэх.

ТЕЛЕМАРКЕТИНГ

Масс дуудлага ашиглан олон зуун дугаар руу нэгэн зэрэг сүүлийн үеийн хямдрал урамшууллын мэдээлэл, мэндчилгээ цаг сануулгыг хүргэх.

БАЙГУУЛЛАГЫН ДОТООД СИСТЕМТЭЙ ХОЛБОХ

Байгууллагын дотоод програм хангамжтай холбогдож мэдээллийг дуут форматад хувирган автоматаар мэдээлэх, хянах

Дуудлагын түүхэд анализ хийх

Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн нөлөөлөл тооцох, оргил ачааллын цаг тодоройлох стратеги боловсруулах, судалгааны зардлыг хэмнэх.

АВТОМАТ ХАРИУЛАГЧ

Ресепшн, ажилтнуудын харилцаа холбоог автоматжуулах, ажилтнаас хараат бус, стандартчилагдсан, ухаалаг аудио мэдээллийг хэрэглэгчдэд хүргэх.

ОПЕРАТОРЫН БҮТЭЭМЖ ХЯНАХ

Үйлчилгээний стандартыг мөрдүүлэх, ажилтнуудын бүтээмжийг хянах, идэвхжүүлэлтийн нөлөөллийг магадлах, худалдааны албаны менежментийг тестлэх.