ҮНДСЭН ҮЙЛЧИЛГЭЭ
БАНК САНХҮҮГИЙН БАЙГУУЛЛАГА
Банк санхүүгийн салбарт тохирсон шийдлийг КоллПро танд санал болгож байна. Салбарын онцлог, зах зээлд зориулан үйлчилгээгээ сонгох боломжтой.
ХАРИЛЦАГЧИД
















САЛБАРЫН ОНЦЛОГ
Байгууллага, өрх, хувь хүн, бизнес эрхлэгчид гээд нийгмийн олон бүлэгт хүрч ажилладаг, олон төрийн харилцагчидтай байдаг.
Харилцагчид танай байгууллагын үйлчилгээний чанар, шуурхай байдал болоод мэргэжлийн байдлыг хамгийн их чухалчилдаг.
Дахин үйлчилгээ авах хугацаа нь харьцангуй урт тул аль болох байнгын харилцаатай байж, халамжлах шаардлагатай. Үүсгэсэн харилцаа бүрийг бүртгэвэл сайн.
Үйлчилгээний онцгой стандарт шаардлагатай бөгөөд хэрэглэгч бүр өөр өөр кэйстэй учир хариуцсан эдийн засагч нь солигдохгүй байх нь чухал байдаг.
ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ПРОЦЕСС

ҮНДСЭН МОДУЛИУД
ХАРИЛЦАГЧ БҮРТГЭХ ШИНЭ ХАНДЛАГА
Харилцагчдынхаа сэтгэл ханамжийг өндөр байлгахын тулд санал гомдлыг бүртгэж, эргэн хариу өгөх зайлшгүй шаардлагатай. Энэхүү үйл явц нь үйлчилгээний чанартаа дүгнэлт хийж, цаашид тогтмол сайжруулахад тустай билээ.
Дуудлагын систем нь байгууллагын санал, гомдол бүртгэлийн системтэй уялдан ажилласнаар (интеграци) хялбараар санал, гомдол бүрийг бүртгэж, шаардлагатай алба нэгжүүд рүү шилжүүлж, журмаар заасан хугацаанд тухайн гомдлыг барагдуулж, тайланг хүссэнээрээ боломжтой. Сэжим үүссэн байгууллагын болон ажилтнуудын мэдээллийг алдалгүй бүртгэж, тухай бүрд шинэ мэдээлэлтэй байснаар байгууллага хоорондын хамтын ажиллагаа амжилтанд хүрнэ.