Skip links

ГАРААНЫ БИЗНЕС

Стартапуудад тохирсон шийдлийг КоллПро танд санал болгож байна. Салбарын онцлог, зах  зээлд зориулан үйлчилгээгээ сонгох боломжтой.

Харилцагчид

САЛБАРЫН ОНЦЛОГ

Шинээр брэнд бий болгоход байгууллагынхаа талаарх мэдээлэл, мөн үйл ажиллагааны чиглэлийг хэрэглэгчдэд таниулах шаардлага гардаг.

Маркетингийн идэвхижүүлснээр дуудлагын ачаалал ихсэж уламжлалт асуултанд нэг бүрчлэн хариулах хэрэгтэй болдог.

Үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн сонирхсон хүн бүрт хүрч ажиллах, бүртгэлжүүлж авах нэн шаардлагатай.

Хэрэглэгчээс ирсэн санал сэтгэгдлийг бүртгэн авч үүний дагуу үйлчилгээний чанараа улам илүү сайжруулах шаардлагатай.

ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ПРОЦЕСС

24 ЦАГИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭ

Нэгэн зэрэг олон дуудлага хүлээн авах, 24 цагийн турш хэрэглэгчийн дуудлагыг алдалгүй хүлээн авч, мэдээллээ хүргэнэ.

УХААЛАГ ХУВААРИЛАЛТ

Борлуулалтын зөвлөхүүд өөрсдийн өмнө нь холбоо барьсан хэрэглэгчидтэйгээ шууд холбогдон гаднаас хандах хандалтаа ухаалгаар хуваарилан авна.

ТАЙЛАН СТАТИСТИК

Нийт дуудлагуудын дэлгэрэнгүй тоон статистик болон нийт ярианы хугацаа зэргийг харах боломжтойгоос гадна ярианы бичлэгийг нь хүссэн үедээ сонсож чадна.

ТЕЛЕМАРКЕТИНГ

Танайхыг сонирхсон харилцагчдын бүлгийг сонгон шинэ мэдээлэл хямдрал, урамшууллын мэдээлэл тогтмол хүргэнэ.

ҮНДСЭН МОДУЛИУД

Дурын төхөөрөмжид дуудлага авах

Суурин утасны дуудлагаа байршил харгалзахгүйгээр компьютер, гар утас, утасны аппарат зэрэг дурын төхөөрөмжид шилжүүлэх.

Дотуур холбоо

Ажилтнууд болон салбарууд хоорондоо өөрсдийн дотуур дугаараар үнэгүй холбогдож хоорондоо дуудлага шилжүүлэх боломжтой.

Техник дэмжлэх туслалцаа

Техникийн хүсэлт, тусламж авах тохиолдолд инженертэй холбогдон 72 цагын дотор шийдвэрлүүлнэ.

Дуудлага хувиарлах

Дуудлагын ачааллыг жигд хувиарлах, завтай ажилтантай холбох, дуудлагыг шууд эзэнтэй холбох.

Алдсан дуудлагын имэйл

Ямар хэлтэс дуудлага алдсаныг мэдээллэх, бүх хэрэглэгчийг алдалгүй бүртгэх.

Автомат хариулагч

Хэрэглэгч хэдийд ч залгасан автомат хариулагчаас өөрт шаардлагатай мэдээллээ 24/7 цагийн турш авах боломжтой.

БОРЛУУЛАЛТЫН ШИНЭ ХАНДЛАГА

Өрсөлдөөнтэй зах зээлд хүчээ үзэхээр шийдсэн бол хэрэглэгчид өөрт илүү хялбар шинэлэг бүтээгдэхүүнийг эрэлхийлдэг болсон гэдгийг санах хэрэгтэй. Иймээс дэвшилтэт технологи дээр суурилсан шийдлийг үйлчилгээндээ нэвтрүүлж илүү өргөн шинэ боломжуудыг ашиглан борлуулалтын сувгаа өргөжүүлэх хэрэгтэй.

Байгууллагын дотооддоо хөгжүүлсэн аппликэйшн болон вэб сайттай интеграц хийж хэрэглэгчийн болон ажилчдын хэрэгцээ шаардлагад тааруулан нэмэлт цэс, товчлуур бий болгосноор үйлчилгээний үйл явцыг хурдасгаж, борлуулалтын цар хүрээг өргөжүүлүүлдэг.