ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭГЭЭ САЙЖРУУЛАХ 3 ДҮРЭМ

Харилцагчийн үйлчилгээ бол аливаа бизнесийн урт хугацааны оршин тогтнолыг тодорхойлдог чухал хэсэг билээ. Хэрэв та компаниа амжилтад хүргэхийг хүсэж байвал байгууллагынхаа харилцагчийн үйлчилгээнд анхаарах эсвэл тус чиглэлийн компаниас мэргэжлийн үйлчилгээ авах нь зүйтэй. Магадгүй танд харилцагчийн үйлчилгээндээ анхаарч, дуудлагын төв … Read More

Featured Post

ПОДКАСТ ХИЙХ 23 ЗӨВЛӨМЖ

Сүүлийн үед газар аваад буй Подкаст аудио нэвтрүүлэг хийхэд анхаарах 23 зөвлөмжийг хүргэж байна: Сул үгээ хяна. Зарим үед зочны яриаг дэмжиж, санал нэгдэж байгаагаа илэрхийл. Бүх яриатай нь санал нийлэх шаардлагагүй. (Тийм, мммхм, яг тийм, г.м.) Зочноо хүндэтгэ, энэ … Read More

Featured Post

БАГААР АЖИЛЛАХ VS БИЕ ДААН АЖИЛЛАХ

Хэрхэн багаар ажиллах вэ? Зохион байгуулалт сайтай ажиллахад таатай орчинд багийн бүтээмж хамгийн өндөр байдаг.  Хоёр хүний ч бай, хорин мянган хүн ч бай зохион байгуулалттай, арга техниктэй ажиллавал багийн нэгдмэл бүтээмж эрс ихэсдэг.   Хүчтэй баг бүрт байдаг гурван тулгуур … Read More

Featured Post

ХЭРЭГЛЭГЧТЭЙ УТСААР ХАРИЛЦАХ ЗӨВЛӨМЖҮҮД

      Хэрэглэгчидтэй зөв өнгө, хэмнэлээр ярих арга бол тэдний яриаг сонсоод ойролцоо түвшинд яриагаа тааруулах юм       Зарим хэрэглэгчид танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар их өргөн мэдлэгтэй байдаг ба уг хэрэглэгчийг доромжилсон мэт санагдуулалгүй болгоомжтойгоор харьцах шаардлага гардаг       Стандарт ярианы хэмнэл нь минутад … Read More

Featured Post

УДИРДАХ ЗӨВЛӨЛИЙН ХУРЛААР ЮУ БОЛДОГ ВЭ?

Удирдах Зөвлөлийн хурлын зорилго нь ихэвчлэн шийдвэр гаргах, дүрэм журам тогтоох, асуудал шийдвэрлэх, төлөвлөх болон дүгнэлт хийхэд оршдог. Хурал нь байгууллагын хувьд чухалчилж авч үзэх зүйл бөгөөд хурлын үеэр протокол, тэмдэглэл хөтлөх нь маш чухал юм. Үүгээр Удирдах Зөвлөлийн хурлын … Read More

Featured Post

ХЭРЭГЛЭГЧИД ЯМАР ТӨРЛИЙН АВТОМАТ ХАРИУЛАГЧИД ДУРГҮЙ БАЙДАГ ВЭ?

Байгууллагын суурин утасны автомат хариулагч хэдийгээр цаг хэмнэж, бүтээмж нэмэгдүүлж, зардал бууруулахаар зогсохгүй бүх цагаар мэдээлэл өгдөг, хүртээмжтэй гэх мэт олон давуу талууд байдаг. Гэвч зарим тохиолдолд хэрэглэгчдийг залхааж сөрөг үр дүн авчрах хандлагатай байдаг. Тиймээс автомат хариулагчийн бүтэц бэлдэхэд … Read More

Featured Post

ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ ХИЙХ 12 ЗӨВЛӨМЖ

#1 Google-ээс амархан олддог болох Гүүглийн хайлтаас органикаар болон төлбөртэй олдох хоёр төрлийн арга байдаг. Органикаар олддог байхын тулд онлайнаар байршиж буй мэдээллүүдийн дунд танай байгууллагын гол түлхүүр үгс агуулагдаж байх хэрэгтэй.   #2 Контент цацах Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний холбогдолтой видео, … Read More

Featured Post

УТСААР АМЖИЛТТАЙ БОРЛУУЛАЛТ ХИЙХ 9 ЗӨВЛӨМЖ

Өмнө хэзээ ч харж байгаагүй, ярилцаж үзээгүй хүнтэй утасны цаанаас бүтээгдэхүүн үйлчилгээ танилцуулна гэдэг амаргүй. Гэхдээ өөрийн гэсэн ярианы арга барилыг эзэмшсэн үед харин ч урамтай ажил шүү.   #1 Татгалзаж байсан ч битгий шантар Ямар ч төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний … Read More

Featured Post

Дуудлагын Төвдөө Юуг Хийхээс Зайлсхийх вэ?

Миний дуудлагад хариулаагүй бол яах вэ? Эсвэл миний дуудлагыг буруу шилжүүлснээр амжилтгүй дуудлага болоод дуусвал яах вэ? Тухайн брендэд цаашид миний хэрэгцээг хангаж чадна хэмээн найдахгүй л болов уу. Тухайн компани хэрэглэгчээ алдаж болох байсан, намайг өрсөлдөгч брендрүү холбогдоход хүргэж … Read More

Featured Post

Лавлах Төвийн Шилдэг Туршлагаас

Бизнесийн байгууллагуудад дуудлагын төв яагаад зайлшгүй хэрэгтэй вэ? Дуудлагын төвийн шилдэг туршлагыг хэрэгжүүлэх нь яагаад нэн чухал вэ? Хэрэглэгчид тантай имэйлээр, чатаар эсвэл social media сувгаар холбогдсоноор илүү сэтгэл ханамжтай байх ёстой биш гэж үү? Хэрэглэгч техникийн туслалцаа авахдаа яагаад … Read More

Featured Post