Дуудлагын Төвдөө Юуг Хийхээс Зайлсхийх вэ?

Миний дуудлагад хариулаагүй бол яах вэ? Эсвэл миний дуудлагыг буруу шилжүүлснээр амжилтгүй дуудлага болоод дуусвал яах вэ? Тухайн брендэд цаашид миний хэрэгцээг хангаж чадна хэмээн найдахгүй л болов уу. Тухайн компани хэрэглэгчээ алдаж болох байсан, намайг өрсөлдөгч брендрүү холбогдоход хүргэж … Read More

Featured Post

Лавлах Төвийн Шилдэг Туршлагаас

Бизнесийн байгууллагуудад дуудлагын төв яагаад зайлшгүй хэрэгтэй вэ? Дуудлагын төвийн шилдэг туршлагыг хэрэгжүүлэх нь яагаад нэн чухал вэ? Хэрэглэгчид тантай имэйлээр, чатаар эсвэл social media сувгаар холбогдсоноор илүү сэтгэл ханамжтай байх ёстой биш гэж үү? Хэрэглэгч техникийн туслалцаа авахдаа яагаад … Read More

Featured Post

ОПЕРАТОРУУДЫН ШААРДДАГ 3 ЗҮЙЛ

2017 оны дуудлагын төвүүдийн судалгааг дэлхийн нэр хүндтэй судалгааны байгууллага Deloitte-с гаргасан байна. Та энэ судалгаатай дэлгэрэнгүй танилцахыг хүсвэл энд дарна уу. Энэхүү судалгааны үр дүнд байгууллагууд дараах чиглэлд анхаарч ажиллах ёстойг харуулжээ. Үүнд: Статистик мэдээлэлд үндэслэн ажиллах (73%) Сургалтын програмуудыг … Read More

Featured Post

ЭХЭЛЖ БАЙГАА БИЗНЕСИЙН ДУУДЛАГЫН ТӨВИЙН ХЭРЭГЦЭЭ

Бизнес бүр өсөлтийн төлөө тэмүүлж байдаг. Гэвч жижиг компаниас том компани болох хүртэл төрөл бүрийн том шалгууруудтай нүүр тулдаг. Сайн мэдээ гэвэл, зөв арга барилаар ажилласнаар энэ бүхэн биелэлээ олох бүрэн боломжтой. Харамсалтай нь “бүгдэд таарах жор” байхгүй буюу компани … Read More

Featured Post