
CallPro Social
Бүх хэрэглэгчийн сошиал сувгийн харилцааг нэг цонхоос удирдаарай. Чат, мессежийг нэгтгэснээр, үр дүнг бодитоор хянаж, ажлын урсгалыг хялбарчлаарай. Багийг хурдан, найдвартай ажиллуулах, үйлчилгээний чанарыг хадгалж хэрэглэгчийн туршлагыг нэгэн жигд болгох боломжийг олгоно.
Нэгдсэн удирдлага
Платформ хооронд шилжих шаардлагагүйгээр Messenger, WhatsApp, Viber, Telegram, SMS зэрэг бүх сувгийг нэг самбарт нэгтгэн удирдсанаар бүх харилцааг хялбар, шуурхай хянах боломжийг олгоно.
Ухаалаг багийн ажиллагаа
Харилцан яриаг хариуцах ажилтанд хуваарилах, ангилах, хэрэглэгчид үнэлгээ өгөх, бэлдсэн хариулт, тайлангийн хэрэгслүүд нь өдөр тутмын давтагддаг ажлуудыг хөнгөвчилнө.
Автоматжуулалт ба хиймэл оюуны дэмжлэг
Хиймэл оюуны тусламжтайгаар байгууллагын мэдлэгийн санд суурилан хэрэглэгчийн асуултад операторын оролцоогүйгээр хариулна.
Маркетингийн идэвхижүүлэлт
Байгууллагууд олон сувгаар идэвхижүүүлэлтийн мессеж, сурталчилгаа, мэдэгдлийг зэрэг илгээн хэрэглэгчдэдээ илүү өргөн хүрээнд, үр дүнтэй хүрэх боломжтой.
Үйлчилгээний боломжит чиглэлүүд
24/7 хэрэглэгчийн үйлчилгээ, дэмжлэг
Бүх сувгаар хэрэглэгчидтэй шууд холбогдож, бүх харилцан яриаг нэгтгэн, автомат урсгал, оператор шилжүүлгийн тусламжтайгаар хэрэглэгчийн асуудлыг түргэн шуурхай, оновчтой шийдвэрлэнэ.
Борлуулалтын сэжим, интеграци
Хэрэглэгчид үйлчилгээний мэдээллийг авах, цаг захиалах, баталгаажуулах, дахин товлох боломжтой. Байгууллагын дотоод системтэй интеграци хийж, автомат мессеж сануулга илгээх, хэрэглэгчийн түүхийг дотоод систем рүү илгээнэ.
Хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулах
Харилцааны түүхийг нэг цонхонд хадгалах, бэлдсэн хариулт болон мэдлэгийн сангийн мэдээллүүдээс нэг түвшний үйлчилгээг бүх хэрэглэгчид өгөх. Хэрэглэгчийн асуултыг автоматаар таньж, системд урьдчилан байршуулсан мэдээллээс зөв хариултыг өгнө.
Таны бизнест үзүүлэх үр өгөөж
+89%
Үнэнч харилцагч
+67%
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж
50-70%
Маркетингийн идэвхижүүлэлтийн оролцоо
-7.5%
Нэгж харилцаанд зарцуулах зардал
Бизнесийн байгууллагад тулгамдаж буй асуудал
Сувгийн менежмент
- WhatsApp, Messenger, Telegram, Viber, LINE зэрэг харилцааны сувгууд тус бүр бие даасан систем тул нэвтрэх хэсэг, интерфэйс, тохиргоо бүгд ялгаатай.
- Энэ нь бүх сувгаар ирж буй хэрэглэгчийн хүсэлтэд нэгэн жигд, шуурхай хариу өгөхөд хүндрэл үүсгэдэг.
Удирдлагын түвшин хязгаарлагдмал
- Нэг аккаунтыг олон ажилтанд зэрэг хуваарилах, чатын удирдлагын боломж хязгаарлагдмал.
- Хандалтын эрхийн тохиргоо, гүйцэтгэлийн хяналт, ил тод байдал хангалтгүй байгаа нь багийн хамтын ажиллагаанд сул талтай.
Хэрэглэгчийн туршлагын зөрүү
- Сувгуудаас хамаарч харилцааны хэв маяг, хариу өгөх хурд, мессежийн загвар өөр байснаар хэрэглэгчид жигд бус туршлага өгөх.
- Харилцааны түүх олон платформ дунд тус тусдаа байснаар мэдээлэл нэг дор төвлөрөхгүй. Үүний улмаас нэг асуултанд дахин хариулах, хэрэглэгчид удаан хариу өгөх зэрэг сэтгэл ханамжийг бууруулна.
Мэргэжилтнээс үнэгүй зөвлөгөө
авмаар байна уу?
Бид зөвхөн танай нөхцөлд тохирсон үйлчилгээ санал болгох болно.
